Call

2900 Hellerup, DK

Mon-Fri, 10am-2pm

Dansk Mode og Textil: Nyt brand er en hyldest til far og søn

Nyt brand er en hyldest til far og søn

Unauthorized er navnet på et nyt brand kun til drenge – eller rettere mænd i alle aldre.

Firmaet bag børnetøjsbrandet Mini a Ture lancerer nu et nyt brand ved navn Unauthorized. Brandet henvender sig drenge – eller ret beset mænd i alle aldre – og kombinerer det voksne udtryk med børnenes. Brandet beskriver selv kollektionen som en udtømmende high fashion garderobe med plads til både casual og chic.

- Vi henvender os til mænd og drenge – og indirekte til alle mødrene, som synes, at det er cool at se deres drenge – store som små – se ud som hinanden. Unauthorized er meget mere end et brand. Det handler om stil og attitude, skriver holdet bag i en pressemeddelelse.

Brandet skal give forældre mulighed for at klæde deres børn mere voksent og cool  eller vice versa at lade forældre klæde sig selv som deres børn: Mere ungt og casual.

Selv fortæller holdet bag, at de omfavner det voksne i barnet og det barnlige i manden.

Kollektionens udtryk beskrives som en blanding af high fashion, sportswear og streetwear, som altså både henvender sig til drenge og mænd.

Kollektionen bliver vist frem på Playtime i både Paris og New York. Den første kollektion rammer butikkerne og brandets egen webshop til november.

I samme ombæring fortæller indehaver og CEO Signe Tholstrup, at firmaet bag skifter navn fra HTM Group ApS til MAT ApS.

See the entire article here.